MaryJane Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 xbox 360 säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Men så klart att du ska köpa wii. Wii har så klart mycket bättre spel än 360 och PS3. Och jag avrådar dig från att köpa PS3. Den är tråkig. Wii +bra spel som Brawl och Mario Kart. +det går att ladda ner NES, SNES, N64, Sega Mega Drive, NEOGEO och Turbografx 16 spel via Virtual Console. +Man kan skapa Mii -halvbra grafik -Webb läsare som kostar 360 +Ganska bra spel som Guitarhero +Man kan ha en trådlös kontroll -få bra spel PS3 +Gratis webbläsare +man kan ladda ner PS1 spel -Man kan inte längre spela PS1 och PS2 spel på PS3 -inga bra spel Jag rekomenderar att du köper wii. Till och börja med finns guitar hero till alla 3. Sen kan man även ladda ner ps1 spel och helt nya spel till ps3 (kostar såklart pengar), jag spelade iaf crash bash och fifa road to world cup 98 på ps3 (från ps1 skivor) Tycker dock grabben ska köpa ett wii, ps3 ska man bara köpa om man verkligen vill ha det Redigerat 20 November 2008 av Jeape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 (redigerat) Wii +Bra kontroll +Barnvänliga spel +Ganska bra spel -Dyrare än xbox 360 -Lite för många barnvänliga spel -Grafiken får 6/10 Xbox 360 +Bra grafik +Bra spel +Achievements +Billig -Red ring of death -Låter som en motorsåg... -Red ring of death igen Själv så är jag för Xbox 360 för då är det nästan bara ägande spel, bra grafik och achievements!! Köp Xbox 360 är mitt råd Redigerat 20 November 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Men så klart att du ska köpa wii. Wii har så klart mycket bättre spel än 360 och PS3. Och jag avrådar dig från att köpa PS3. Den är tråkig. Wii +bra spel som Brawl och Mario Kart. +det går att ladda ner NES, SNES, N64, Sega Mega Drive, NEOGEO och Turbografx 16 spel via Virtual Console. +Man kan skapa Mii -halvbra grafik -Webb läsare som kostar 360 +Ganska bra spel som Guitarhero +Man kan ha en trådlös kontroll -få bra spel PS3 +Gratis webbläsare +man kan ladda ner PS1 spel -Man kan inte längre spela PS1 och PS2 spel på PS3 -inga bra spel Jag rekomenderar att du köper wii. Så du menar att Assassin´s Creed, Little Big Planet, Motorstorm, MGS4 och Bioshock inte är några bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 man kan visst köra ps1 och ps2 spel på ps3, men då måste du ha en 80gigs ps3a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Ja ett xbox 360 tycker jag du borde skaffa, dom är bättre än wii sen finns det mkt bättre spel till 360 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Mitt tips: Köp båda två, jag har båda och de är bra på olika sätt!! Om du har ett Nintendo DS är ju Wii en fördel men det är upp till dig! Om jag skulle välja en till mig själv (om jga inte redan hade en) så skulle jag välja Wii! Om du bara får välja en så tycker jag att du ska välja Wii!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Om du vill ha bra grafik köp 360. Om du vill ha bra spel köp Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Wii är ju det bästa valet. Wii är den bästa konsolen Ever!!!!!!!!!!!!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Wii om du gillar lite mer barn spel som mario, zelda med mera. Annars 360 om du gillar liter mer "äldre-spel". Plus att jag tror man tröttnar på Wiis kontroller och sätt efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det beros på, vill du kunna spela många Guitar Hero så ska du ha 360... För på Wii laggar Guitar Hero hela tiden... Om du vill ha bra grafik köp 360. Om du vill ha bra spel köp Wii. Nej, inte riktigt... Om du vill ha bra grafik köp 360 Om du vill ha bra spel köp 360 Enligt mig ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det beros på, vill du kunna spela många Guitar Hero så ska du ha 360... För på Wii laggar Guitar Hero hela tiden... Om du vill ha bra grafik köp 360. Om du vill ha bra spel köp Wii. Nej, inte riktigt... Om du vill ha bra grafik köp 360 Om du vill ha bra spel köp 360 Enligt mig ;: Tycker 360 inte har något speciellt roliga titlar, det enda bra hittils är väl Banjo-Kazooie nuts and bolts och det var ju halv-dant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.