Gäst Logfan Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Ja, som många vet så är Em på gång. Så jag tänkte att här kunde man ju satsa lite fm. Om ni är med och satsar så skicka då fm till min polare Bilking, så om spanien vinner så delar han ut alla demma fm så det blir rättvist, om spanien filorar delar han ut fm så dem som hejade på sverige får fm rättvist.! VIKTIGT: SÄg ochså Vilka ni hejade på till bilking! Man kan bara satsa 50 men man vet aldrig hur mycket man vinner! MAn vinner kanske bara 5 fm (beror på hur många av dem som gillar spanien satsar) Jag skickar 50 fm till BilKing! Jag skriver upp vilka som är med! Idag är det Tjeckien - Turkiet och Schweiz - Portugal! Jag uppdaterar denna tråden dagligen. Satsnings listan: Redigerat 15 Juni 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Men varför ska vi skicka Fuskamynt till honom när det är du som håller tävlinge...Ser inte orsaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Han har inga fm men det har jag så då kommer jag bara blanda ihop fmna så det blev vättre om ni skickar till han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Eller så spelar man ett riktigt spel för riktiga pengar? :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) orka -.-, Ni kmr ju bara blåsa alla på Pengarna och ge tbx typ 5 Fm när man satsade 50. Redigerat 14 Juni 2008 av 9400 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 1-1, wutwut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Nej, vi blåser ingen! 2-1 till Spanien! Alla som röstar på Spanien vinner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Roligt trådnamn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Kom IHÅg vi blåser ingen! Ni måste helt enkelt lite på mig ni komemr vinna mycket om ni satsar på rätt lag! Eftersom det bara var jag som satsade så vann ju spanien så då fick jag ju tillbaks mina 50 fm. Dem här spelar idag så nu satsar man på nån av dem! 20.35 Turkiet-Tjeckien 0.05 Schweiz - Portugal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 http://www.fuska.se/forum/Regler_foer_tjae...ngar-t3896.html Last. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg