jonathan_94 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Kommer lugnt skaffa Rock Band, GH4 är mest en kopia av Rock Band enligt mig. Vilket ska du skaffa? Ni kan även prata om spelen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 det är konstigt att det kommer att heta guitar hero fortfarande, även fast det kommer finnas trummor och sånt :S jag kommer skaffa rockband, bara för att de har oasis-låtar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Själv tycker jag att GH4 verkar roligare, bättre liksom. Men sen så har jag aldrig spelat något av det heller, såklart. :P Men jag tror inte jag ska köpa något av dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Guitar hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka här Här är länken till Guitar Hero's hemsida: Klicka här Redigerat 6 November 2008 av jonathan_94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka härKan du länka till Guitar Heros hemsida också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag tror GH4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka härKan du länka till Guitar Heros hemsida också? Google... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Det finns just nu ingen sida för bara GH4, men klicka här om du vill se på instrumenten. Klicka här om du vill se andras GH3-score och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Rock Band, men GH4 har "verkligare" trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 HaHA jag drömde inatt att jag hade rockband.. jag vill ha rockband så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Haha ojdå då måste man verkligen längta :P om man drömmer så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.