wilmerx.tk Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 ett minus med rock band e att om man har gh3 å vill spela med den gitarren så funkar det inte för att det är olika skapareInget minus, bara plus. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 (redigerat) PRISER ROCK BAND: 1850 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=208856 Guitar hero world tour: 1799 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=309381 så köp Gh4 du kännar 50 KR PÅ DET! Redigerat 9 Juli 2008 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Haha om det ändå är så dyra spel så skiljer en 50-lapp inte mycket. Då tycker jag att man bara ska välja den man känner att man mest vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vilket är GH4. Mycket bättre, tror jag. De säger ju också att The Who ska vara med, och det är ett stort +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tFreaK89 Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 För den som sa att Guitar Hero IV är kopia av Rock Band har jag en fråga, vad är då Rock Band kopia av? Jo Guitar Hero I II III ? Dom började ju med att lira gitarr och Rock band la till trummor och mick men Activision har med all sannorlikhet inte kommit på idéen med trummor och mick efter Rock band kom ut eller annonserades. Och vet du vad, spel branscher kopieras av varandra hela tiden, sånt kommer man inte undan, och Guitar Hero IV kommer slå ut Rock Band så hårt att ingen kommer komma ihåg varför dom köpte det ( Av dom få som gjorde det ) eller ja varför det ens kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 För den som sa att Guitar Hero IV är kopia av Rock Band har jag en fråga, vad är då Rock Band kopia av? Jo Guitar Hero I II III ? Dom började ju med att lira gitarr och Rock band la till trummor och mick men Activision har med all sannorlikhet inte kommit på idéen med trummor och mick efter Rock band kom ut eller annonserades. Och vet du vad, spel branscher kopieras av varandra hela tiden, sånt kommer man inte undan, och Guitar Hero IV kommer slå ut Rock Band så hårt att ingen kommer komma ihåg varför dom köpte det ( Av dom få som gjorde det ) eller ja varför det ens kom ut. Inga av dem är kopior. Skaparna bakom Guitar Hero 1 & 2 är samma skapare som Rock Band. The Sims -> Singles Theme Park World -> Rollercoaster Rock Band -> Battle of the band Ovanstående är exempel på folk som får en ide från grunden till ett tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blabbvelox Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 För den som sa att Guitar Hero IV är kopia av Rock Band har jag en fråga, vad är då Rock Band kopia av? Jo Guitar Hero I II III ? Dom började ju med att lira gitarr och Rock band la till trummor och mick men Activision har med all sannorlikhet inte kommit på idéen med trummor och mick efter Rock band kom ut eller annonserades. Och vet du vad, spel branscher kopieras av varandra hela tiden, sånt kommer man inte undan, och Guitar Hero IV kommer slå ut Rock Band så hårt att ingen kommer komma ihåg varför dom köpte det ( Av dom få som gjorde det ) eller ja varför det ens kom ut. Här har vi nån som har vett i skallen xD lätt att man köper Gh4. Btw så kom inte Harmonix (rock bands tilverkare) på trumm simulatorn. Det har funnits i spelhallar innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Haha om det ändå är så dyra spel så skiljer en 50-lapp inte mycket. Då tycker jag att man bara ska välja den man känner att man mest vill haSen får man behålla Metallicas nya skiva till GH4 också om man har köpt den... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiiim_88 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivanInte samma skapare så tror inte dom funkar ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Jag ska nog köpa GH4, eftersom jag gillar instrumenten bättre till det, ( efter vad jag har sett ). Ska nog köpa det utomlands eftersom det kommer bli så dyrt i sverige, hoppas att det är billigare någon annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 GH4 lungt!! Har varit med sen dagen då det släpptes så jag håller mig till det. Min farsa har endå det spelet i och jag har svårare att tycka om det än vad jag gör för GH4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.