kiiim_88 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivanInte samma skapare så tror inte dom funkar ihop Det tror jag ;) http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ Citera
Gäst Overkill Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivan Inte samma skapare så tror inte dom funkar ihop Det tror jag ;) http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ ok coolt :) Citera
jonathan_94 Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Skrivet 6 November 2008 Har ju Rock Band nu, kommer skaffa RB2, men också GH4 med endast gitarr, micken i RB går ju att i GH4(de går ju båda på USB), och trummorna går nog att köa för sig. En annan sak, varför säljs RB-instrumenten och spelet var för sig? Onödigt eftersom man behöver instrumenten. Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka härKan du länka till Guitar Heros hemsida också? Gjort det nu, står under RB's länk. Citera
Gäst Overkill Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 kanske ska fixa GH4 world tour (spel bara) till min 360, och använda gh3 les paul gitarren Citera
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 hade först tänkt att skaffa rock band, men provade det på elgiganten och gillade inte trummorna eller gitarren så det blev att förhandsboka ett Gh Wt i stället. Men tror jag kommer köpa rock band skivan bara sen om den funkar med Wt instrumenten. Citera
linuskw Skrivet 17 November 2008 Rapport Skrivet 17 November 2008 de e sant att GH4 e wannabe rockband men dom har 5 trummer istället för rockbands 4 så det kommer nog bli mkt bättre. RHCPs trummis(vet inte vad han heter) testade GH4 trummer och sade att man kunde spela som i verkligheten men dvs om man har känslan.... det var +44 och blink-182's trummis Travis Barker inte RCHP's trummis Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.