kiiim_88 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivanInte samma skapare så tror inte dom funkar ihop Det tror jag ;) http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Eftersom att jag har Rockband band kitet så ska jag köpa GH 4 band kit, just för att deras trummor är bättre, om man inte räknar med RB:s nya exklusivare trummor :P O sen bara köpa Rockband 2 skivan Inte samma skapare så tror inte dom funkar ihop Det tror jag ;) http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/ ok coolt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Har ju Rock Band nu, kommer skaffa RB2, men också GH4 med endast gitarr, micken i RB går ju att i GH4(de går ju båda på USB), och trummorna går nog att köa för sig. En annan sak, varför säljs RB-instrumenten och spelet var för sig? Onödigt eftersom man behöver instrumenten. Här är länken till Rock band's hemsida: Klicka härKan du länka till Guitar Heros hemsida också? Gjort det nu, står under RB's länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 GH4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 kanske ska fixa GH4 world tour (spel bara) till min 360, och använda gh3 les paul gitarren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 hade först tänkt att skaffa rock band, men provade det på elgiganten och gillade inte trummorna eller gitarren så det blev att förhandsboka ett Gh Wt i stället. Men tror jag kommer köpa rock band skivan bara sen om den funkar med Wt instrumenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuskw Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 de e sant att GH4 e wannabe rockband men dom har 5 trummer istället för rockbands 4 så det kommer nog bli mkt bättre. RHCPs trummis(vet inte vad han heter) testade GH4 trummer och sade att man kunde spela som i verkligheten men dvs om man har känslan.... det var +44 och blink-182's trummis Travis Barker inte RCHP's trummis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.