Firecracker Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Tjenare, ville bara tipsa er användare som gillar pokemon om ett ganska nyskapat spel. Adressen är: http://oslavany.pokemonindigo.com/ Jag har ont om tid nu så jag hinner inte skriva mer om spelet, sry för det. Om ni vill göra så att jag får mer pengar i spelet så använd denna ref läng: REF LÄNK: http://www.pokemonindigo.com/signup.php?ref=jimutt Men använd annars den vanliga adressen! Redigerat 17 Juni 2008 av Firecracker nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 f*n vad dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Tjenare, ville bara tipsa er användare som gillar pokemon om ett ganska nyskapat spel. Adressen är: http://oslavany.pokemonindigo.com/ Jag har ont om tid nu så jag hinner inte skriva mer om spelet, sry för det. Ser riktigt bra ut, är det textbaserat eller är det mer som Pkmn Crater? EDIT: Såg att det var en blanding, ser riktigt bra ut! Men då jag inte är intresserad av pokémon kommer jag inte spela, men för 3 år sen kanske jag skulle gillat det. ;) Bra tips för de pokémonintresserade! Fy vilka goda minnen man hade från Pkmn Crater, och nu kommer nåt bättre. Redigerat 14 Juni 2008 av Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 mm, liknar pkmn crater. Själv gillar jag inte heller pokemon så mycket. Men själva spelet är ju inte sämst direkt. Observera dock att spelet nu bara är i beta-status. Så vissa buggar m.m kan förekomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 mm, liknar pkmn crater. Själv gillar jag inte heller pokemon så mycket. Men själva spelet är ju inte sämst direkt. Observera dock att spelet nu bara är i beta-status. Så vissa buggar m.m kan förekomma. Jo, även om man inte är intresserad av pokémon kan sånt här vara jävligt kul ändå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 hehe, jo :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Har testat nu, lite lag och buggar, men annars äre helt okej. OT: Vilken idiot har anmält? Det är ju för f*n ett speltips det strider inte mot en enda j*vla regeljävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 OT: Mm, undrar jag med. Jo, det går ganska segt. Men förhoppningsvis fixar dom bättre servrar med tiden. förresten "Aldrig". Vad heter du på pokemon Indigo? (så att jag kan adda dig som vän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Är det något pokemon-freak där ute som vet vilken slags stone man ska köpa om man vill utveckla en Wurmple? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 om det är som originalspelen så ska den bli lvl 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 jamen man måste typ köpa någon stone av nåt slag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 I dom vanliga spelen så utvecklas wermple i lvl 7, om personlihhetsvärdet är under 5 blir den en dustox, om högre en fem en butterfree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.