Gäst Apelsin Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nej för jag bestämmer inte reglerna. Det skulle ju vara trevligt om alla gjorde egna signaturer istället för att ta bilder direkt från google. Dessutom så påpekade jag det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 TGLarN du är inte med om du inte göra en egen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Okidoki ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag skickar bidraget nu till Contox!! :P :) :D B) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med.ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Mina bidrag, Bild 1 - Ready To Play (Nintendo): http://www.xtremedance.se/fuskase/sig160608_1.jpg Bild 2 - Ready To Play (Nintendo)-[inverted-fix] http://www.xtremedance.se/fuskase/sig160608_2.jpg :) sugen på att spela? Och ett förslag till nästa "SOTW" kan ju vara en sig med en egen logo för fuska.se :) Redigerat 16 Juni 2008 av H2BH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med.ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^några förslag? Angående detta.Alla som ska vara med har typ till fredag på sig att skicka in, sen under fredag,lördag och söndag så pågår röstningen, söndag kväll avslutas omröstningen. Sen nästa vecka gör man likadant fast med ett annat tema. Så att nu på fredag ska alla ha skickat in eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med. ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^ några förslag? Angående detta.Alla som ska vara med har typ till fredag på sig att skicka in, sen under fredag,lördag och söndag så pågår röstningen, söndag kväll avslutas omröstningen. Sen nästa vecka gör man likadant fast med ett annat tema. Så att nu på fredag ska alla ha skickat in eller hur? Antar detta, och är det max 1 bidrag per person? och hur röstar man? ifall det är 20 som är med så klarar ju inte forumet av en "poll" av denna typen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) H2BH, du ska skicka dem i PM till contox x.x. Och jag tror att man bara får skicka in ett bidrag. Raptomex: Låter som en bra idé. Redigerat 16 Juni 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 H2BH, du ska skicka dem i PM till contox x.x. Och jag tror att man bara får skicka in ett bidrag. Raptomex: Låter som en bra idé. jahaja, men det orkar jag inte göra nu :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med. ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^ några förslag? Angående detta.Alla som ska vara med har typ till fredag på sig att skicka in, sen under fredag,lördag och söndag så pågår röstningen, söndag kväll avslutas omröstningen. Sen nästa vecka gör man likadant fast med ett annat tema. Så att nu på fredag ska alla ha skickat in eller hur? ja detta ska vi försöka hålla oss till ;) OBS! Ett bidrag per person OBS! Hur gör man poll? XD Redigerat 16 Juni 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.