PussyCat Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hejsan. Märkte nu i morse att det är vådaskott på Halo 2. ='P När jag skulle döda en Grunt märkte jag att det behövdes 3 skott i foten medans 1 skott i huvudet eller det där skalet. (Vapen: Coveant Carbine). Har ni också märkt detta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hejsan. Märkte nu i morse att det är vådaskott på Halo 2. ='P När jag skulle döda en Grunt märkte jag att det behövdes 3 skott i foten medans 1 skott i huvudet eller det där skalet. (Vapen: Coveant Carbine). Har ni också märkt detta ? ehh ja... det var så på ettan oxå t.ec om man slår en elite i rygger så dör dom dirket men om man slår dom framtill så tar det 3-4 slag(med sköld då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Grattis, Det har jag okså vetat sedan 1:an :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Funkar dock inte på dom där stora sakerna lol ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg