XXL Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag har sett sånna som spelar en låt som heter `We Three Kings´ Hur får man den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Den finns väl inte ens? Jag har kollat gh3 låtlistor och den finns inte där vad jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Den finns väl inte ens? Jag har kollat gh3 låtlistor och den finns inte där vad jag vet.. jo den finns kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 På Wii och PS2 kan man ladda ner låtar vi nätet. Sidan heter http://www.theguitarheroes.com/, där ni kan ladda ner låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Oj j*vlar vad jobbig låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Man laddar ner den. Jag har gjort det. Fast på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ja man laddar ner den som andra har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Oj j*vlar vad jobbig låt..Verkar rolig om du frågar mig! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ganska bra oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 man kan ladda ner de,men men då gör det du via PS3 store eller Xbox 360 marketplace.Alltså behöver du PS3 eller Xbox 360.Eller så kan man ladda ner det från nätet,bränna ner det på en skiva och sätta in i din spelkonsoll.Dock måste du ha chippat det då.Observera att den låten är gratis,du behöver inte betala något för den,vilket är bra. Btw så är den rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ok Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.