purjo Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nu är det sommar! Sommaren i Sverige, och restan av världen, bjuder väl på flertalet musikfestivaler! Ska ni på nån festival nu i sommar? Själv så ska jag till Metaltown, nån mer som ska dit?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 NEj men om man hade varit äldre så skulle man ju drat till Wacken open air i Tyskland eller Metaltown.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 själv har man inga pengar.. så jag kan inte gå. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag ska (förhoppningsvis) på Helsingborgsfestivalen och se Soilwork (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 ja skulle vart på metaltown men har ingen att gå med :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Var på Sweden Rock utanför Sölvesborg för tredje året i rad förra veckan. Fantastiskt! Jag såg runt 20 band. Redigerat 16 Juni 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Metaltown <3 Ska dra dit med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Metaltown <3 Ska dra dit med kompisar. Oh yeah! ;D vad tror du om de då?^^ De e ju fett bra band som ska spela jue :D t.ex. In Flames, Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Finntroll, Nightwish, Sonic Syndicate och Soilwork (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Metaltown <3 Ska dra dit med kompisar. Oh yeah! ;D vad tror du om de då?^^ De e ju fett bra band som ska spela jue :D t.ex. In Flames, Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Finntroll, Nightwish, Sonic Syndicate och Soilwork (Y) Var är de bra banden som du pratade om..? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag skall till MetalTown och kolla på In flames, Sodom och lite annat :) Längtar redan bara 12 dar kvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Metaltown <3 Ska dra dit med kompisar. Oh yeah! ;D vad tror du om de då?^^ De e ju fett bra band som ska spela jue :D t.ex. In Flames, Bullet for my Valentine, Killswitch Engage, Finntroll, Nightwish, Sonic Syndicate och Soilwork (Y) :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Var på Sweden Rock utanför Sölvesborg för tredje året i rad förra veckan. Fantastiskt! Jag såg runt 20 band.Läste bara om Sweden Rock i den lokala blaskan BLT. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.