Vendetta Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hej, jag hade för ett tag sen en visnings bild jag köpte för en viss summa fuska mynt som nyligen försvunnit! Jag har inte vart inne de senaste dagarna och nu när jag loggade in märkte jag att min visningsbild är borta! Vad kan ha hänt? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Visnings bild? Menar du avatar? Tryck på F5 om du inte ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Nej den andra bilden som syns på pressen. Dock vet jag inte vad problemet är. Redigerat 15 Juni 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Visnings bild? Menar du avatar? Tryck på F5 om du inte ser den.Jo! Avataren! Men jag kan fortfarande inte se den! Kan bara se endel avatarer te.x. dirtmans avatar... Redigerat 15 Juni 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ser du bara ett litet rött kryss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Visnings bild? Menar du avatar? Tryck på F5 om du inte ser den.Jo! Avataren! Men jag kan fortfarande inte se den! Kan bara se endel avatarer te.x. dirtmans avatar... Har du kvar filen är det ju inget problem. Det är ju bara att ladda upp den igen.. EDIT: Aa juste märkte nu att jag kan se den.. Hmm då vart det svårare.. Redigerat 16 Juni 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 så här ser det ut på de flesta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Har du AdBlock, stäng av det. Jag hade samma problem förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag hade också samma problem med Norton AV som skulle ta bort olämpliga bilder för barn och då försvann nästan alla avatarer :wacko: jag använde addblock för att tag sen och hade inte det problemet, tillåt fuska.se annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Kan kolla... Jag har inte adblock (tror jag, hittar det iaf inte). Jag har norton men jag vet inte vad jag ska göra! :S Jag gick in på mitt internets egenskaper och tillät www.fuska.se. (om det nu skulle hjälpa :lol:) Förlåt om jag är så o-teknisk... Redigerat 17 Juni 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Kan kolla... Jag har inte adblock (tror jag, hittar det iaf inte). Testa höger klicka på en bild och kolla längst nere om det står "adblock this picture" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Testade och fick inte fram det så jag har nog inte Adblock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.