ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har Firefox, jag använder alltid det och så... Men idag när jag varit inne och kollat på några sidor (som jag brukar). Så trycker jag upp FF och så står det klar nere i vänstra hörnet, men typ hela sidan är kvar. Och nu tex skriver jag skitlångt i denna "skrivrutan". :S Ska man bara avisntallera FF och installera det igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 o.O jag fattar inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 menar du att det inte laddar eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Kan du se youtube videor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller?Du kan har gjort adblock på dom bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller?Du kan har gjort adblock på dom bilderna? Tack! Jag hade råkat avbocka "hämta bilder automatiskt". Klumpigt av mig. :lol: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller? Du kan har gjort adblock på dom bilderna? Tack! Jag hade råkat avbocka "hämta bilder automatiskt". Klumpigt av mig. :lol: <_< Hehe, Varsegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.