Hoppa till innehåll

Oblivion.


tomte_nisse
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har fastnat på en quest som heter Information at a price, questen som en ny warlock i mages guild får att gå till Janus Hassildor i Skingrad och skaffa information om Necromancers. Detta gjorde jag och alla Vampire Hunters dog, och det är inga vampyrer kvar i grottan.. Men när jag går till Janus såndär buttler eller vad man ska säga så säger hon att han inte vill möta mig, eftersom att jag inte blivit av med vampyrerna.. Så jag struntade i den questen till jag lyckades bli biten av en vapmyr i sömmnen.. >.> Så nu måste jag prata med Janus! Men det går inte! För jag har inte blivit av med vampyrerna! ... "I'm like sigh".

 

Jag spelar dock på pc, men det måste vara samma, nån som har någon idé om vad jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har blivigt biten av en Vampyr, Kommer resten av ditt Spelande på den Gubben Bli ett Rent H*l*ete. För du måste göra skitlånga Quester för att bli av med Vampirysmen, Och om du skall vara ute i solljus så måste du dricka blod. Om du inte dricker blod så Pratar heller ingen människa med dig det är kanske därför hon inte pratar med dig så pröva att dricka blod. du kollar bara på en människa som ligger och sover och så kmr en skylt upp där det står " Feed "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl inte bli biten av en vampyr i sömnen? Man får en sjukdom när man slåss mot dom ibland och om man inte botar den inom tre dagar så blir man en vampyr.

Ja, man kan bara bli biten av sömnen om man säger till Vincent i DB att du vill ha hans mörka gåva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl inte bli biten av en vampyr i sömnen? Man får en sjukdom när man slåss mot dom ibland och om man inte botar den inom tre dagar så blir man en vampyr.

Ja, man kan bara bli biten av sömnen om man säger till Vincent i DB att du vill ha hans mörka gåva.

 

Ja, Annars så står det bara att du har blivigt smittad av " Namnet på sjukdomen ". Men då måste du bara dricka Anti disease Potion så blir du inte vampyr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl inte bli biten av en vampyr i sömnen? Man får en sjukdom när man slåss mot dom ibland och om man inte botar den inom tre dagar så blir man en vampyr.

 

Ja, man kan bara bli biten av sömnen om man säger till Vincent i DB att du vill ha hans mörka gåva.

 

Ja, Annars så står det bara att du har blivigt smittad av " Namnet på sjukdomen ". Men då måste du bara dricka Anti disease Potion så blir du inte vampyr.

 

Man kan också be vid ett altar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl inte bli biten av en vampyr i sömnen? Man får en sjukdom när man slåss mot dom ibland och om man inte botar den inom tre dagar så blir man en vampyr.

 

Ja, man kan bara bli biten av sömnen om man säger till Vincent i DB att du vill ha hans mörka gåva.

 

Ja, Annars så står det bara att du har blivigt smittad av " Namnet på sjukdomen ". Men då måste du bara dricka Anti disease Potion så blir du inte vampyr.

 

Man kan också be vid ett altar.

 

Ja, men då måste du ha rent blod, Så du får inte ha varigt med i Dark Brotherhood eller liknande onda Sekter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vampyr botemedels questen har jag gjort förut, problemet var att det inte fanns några vampyrer i grottan, så jag kunde inte klara den första questen så jag kunde starta Vampyr Botemedel Questen.. Men jag laddade en save från 3 lvl tillbaka och gjorde om allting, så nu funkar det :P

 

MEN på tal om ingenting, nån som vet nån bra grotta å hitta saker å sälja i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vampyr botemedels questen har jag gjort förut, problemet var att det inte fanns några vampyrer i grottan, så jag kunde inte klara den första questen så jag kunde starta Vampyr Botemedel Questen.. Men jag laddade en save från 3 lvl tillbaka och gjorde om allting, så nu funkar det :P

 

MEN på tal om ingenting, nån som vet nån bra grotta å hitta saker å sälja i?

Nej, Men om du behöver Pengar så kan du ju testa Bug som gör så att du får oändligt med guld. Jag har testat det själv så det funkar det finns här om du söker på fusk till Oblivion. Om du klarar Hela Dark Brotherhood Questline så kommer du ner till Night Moders Grotta under hennes staty där finns ganska bra saker :D

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...