Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej det är jag igen. XD jag sak kanske köpa word of warcraft till hösten. men först måste jag prova det.

så jag gick in på www.spelawarcraft.com och där kunde man ladda ner word of warcraft tio dagar gratis.

är det någon som har laddat ner det förr? isåfall kan du bärätta allt för mig?

Skrivet

okej asså jag vill veta om man blir lurad när man laddar ner dessa tio grtisdagar och om man måste betala efter dessa tio dagar. blir man lurad?

måste man börja betala efter dessa tio dagar?

när dessa tio dagar gått, raderas kontot eller måste man börja betala?

Skrivet

okej asså jag vill veta om man blir lurad när man laddar ner dessa tio grtisdagar och om man måste betala efter dessa tio dagar. blir man lurad?

Nej du blir inte lurad av att ladda ner 10 dagars trial.

När tio dagar har gått måste du köpa spelet för att kunna använda kontot, tillsvidare stängs kontot och går inte att spela med.

Skrivet

Lurad, tror du Blizzard skulle lura någon att börja spela?, nej det blir du inte.

När du har spelat upp dina 10 dagar så kan du antingen fortsätta på det kontot men då måste du köpa wow och gamecard så får du låst upp det kontot, sen på trial account har du vissa begränsningar etc.

Battlechest kostar ca 300kr på siba :)

Ska köpa 3 st imorgon :) och 5 gamecard xD

GL HF.

Skrivet

Lurad, tror du Blizzard skulle lura någon att börja spela?, nej det blir du inte.

När du har spelat upp dina 10 dagar så kan du antingen fortsätta på det kontot men då måste du köpa wow och gamecard så får du låst upp det kontot, sen på trial account har du vissa begränsningar etc.

Battlechest kostar ca 300kr på siba :)

Ska köpa 3 st imorgon :) och 5 gamecard xD

GL HF.

Vrf skaru köpa 3 battlechests?:P

Gäst Aldrig
Skrivet

1. Blizzard är ett seriöst företag, 10 dagars trialen är helt gratis.

2. Du kan inte bli lurad.

3. Kontot raderas inte, du kan välja om du vill uppgradera kontot eller låta det vara

/Aldrig

• Skapa ny...