Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) Okej kan också skriva så där: Timesplitters 2 Gillar timesplitter 2 så det här borde jag också gillam det hä Själva spelet är likt timespliteter 2, så det blir coolt Zelda 2005 Änu ett Zelda spel i samlingen Jag älsakar bara Zelda spelen Speccielt Spelkänlan Så det här blir ett enkelt val Det är så himmla coolt på trailer jag har sett Så jag säger det ännu en gång: Ett enkelt val Far cry Är inte riktig säker om jag ska ha det Men själva spelet är coolt och med bra grafik Så det kanske blir, men vet aldrig Edit: stavfel Redigerat 15 Mars 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag ser inte fram emot några speciellt till Gamecube, det skulle vara Resident Evil 4. De största nya titlarna kommer jag köpa till Xbox. Syftar mest på Far Cry och company. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 OJ hur dum är jag :mellow: Jag ska ju köpa ett NDS också men då får jag vell välja ett NDS eller 3-4 Gc spel -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 OJ hur dum är jag :mellow: Jag ska ju köpa ett NDS också men då får jag vell välja ett NDS eller 3-4 Gc spel -_- Du kan ju önska det när du fyller år om du gör det snart och köpa 3 GC spelAnnars kan du ju köpa Ds och få 3 Gc spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg