addeB Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Har du spelat Morrowind? Samma raser... Spelet är dock (enligt mig) 100 gånger större och bättre än Oblivion, mer factions, vapen och armor typer, längre main quest med mera, enda nackdelen är grafiken. jag har morrowind och alla raser finns inte så som jag minns det... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Spela om det då, det gör dom. :P Men nu har vi ju spårat ur ämnet lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :S Tyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. mm morrowind var bättre (men oblivion är kul med) men har inte hört om nåt sånt så det blir gh4 fable2 och expansionerna till GTA 4... (och diablo 3 men det är ju inte till 360) dom borde göra om morrowind :lol: bättre grafik och lite mer quests och skit :) ja och med dom raserna som finns på oblivion :P Har du spelat Morrowind? Samma raser... Spelet är dock (enligt mig) 100 gånger större och bättre än Oblivion, mer factions, vapen och armor typer, längre main quest med mera, enda nackdelen är grafiken. jag har morrowind och alla raser finns inte så som jag minns det... :angry: Man får iaf hoppas att ett nytt Elder scrolls spel kommer komma ut, ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Gh4. Marcenaries 2. Star Wars: TFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 :D För mig är det HALO 4! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Har de gått ut och sagt att Halo 4 ska komma? Har inte hört någonting om det. Du kanske menar Halo Wars som är ett stradegispel till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 gears of war 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Har de gått ut och sagt att Halo 4 ska komma? Har inte hört någonting om det. Du kanske menar Halo Wars som är ett stradegispel till Xbox 360. Halo 4 ska komma, läs nyheter på framsidan :) Guitar Hero: World Tour Halo 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Fable 2 :medieval: och Guitar Hero: World tour :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 längtar till soul caliber 3 och star wars the force unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Du menar Soul Calibur 4 som har kommit ut va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Saints row 2. Tror det kan bli ett riktigt bra sandlåde spel. Verkar bli mycket bättre än ettan plus att storyn verkar bli grymm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.