Hedman Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) En målvakt som är grym på att "zorra" på sitt sätt. ¨ Redigerat 16 Juni 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ha. ha. ha. Jag dör av skratt. Rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Boooooring. Kan bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där? Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.- Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening. Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där? Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?. Men se det så här: Anledningen till att jag tycker den är "rolig" är att se någon göra så där på t ex stan jag menar det skulle troligtvis aldrig hända , och sedan blir den så överdriven så att den blir dåligtbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.- Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening. Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där? Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?. Men se det så här: Anledningen till att jag tycker den är "rolig" är att se någon göra så där på t ex stan jag menar det skulle troligtvis aldrig hända , och sedan blir den så överdriven så att den blir dåligtbra. Jo om man ser det på det sättet ja. Jag såg det lite annorlunda ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.