Hoppa till innehåll

Innebandy


Hedman

Rekommendera inlägg

usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-

Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.

Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-

Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.

Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där?

 

Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-

Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.

Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där?

 

Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?.

 

Men se det så här: Anledningen till att jag tycker den är "rolig" är att se någon göra så där på t ex stan jag menar det skulle troligtvis aldrig hända , och sedan blir den så överdriven så att den blir dåligtbra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

usch ! Vad tråkig han Gjorde ju inget annat än att vifta med armen, Sorligt att vissa kallar detta Humor -.-

Usch att sånna som du skriver ett stort G mitt i en mening.

Dessutom kanske det är meningen att han ska göra samma sak hela tiden? Eller vad tror du? Och skulle du kunna tänka dig att nån skulle sitta vid matbordet så där?

 

Men, jag såg ingen humor i det, vem tycker att det är kul med någon som viftar vid matbordet?. Även om ingen annan gör det?.

 

Men se det så här: Anledningen till att jag tycker den är "rolig" är att se någon göra så där på t ex stan jag menar det skulle troligtvis aldrig hända , och sedan blir den så överdriven så att den blir dåligtbra.

 

Jo om man ser det på det sättet ja. Jag såg det lite annorlunda ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...