H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hmm är det någon som kopierat sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hmm? Kanske eller så är det om man loggar in på fuska.se när man typ är i England så kommer sidan upp på engelska Vart fick du tag på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det finns inget fuska.ai. .. bilden är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det finns inget fuska.ai. .. bilden är fake. f*n du kom på mig och förstörde hela min plan :P, dvs att se hur många under 15 som gick på den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag var den enda då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Om du ville att folk skulle gå på det kanske du skulle ändra på "Senaste fusken" saken innan du la in bilden. Redigerat 16 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Det finns inget fuska.ai. .. bilden är fake. f*n du kom på mig och förstörde hela min plan :P, dvs att se hur många under 15 som gick på den :P Det var ju ganska uppenbart. Jag menar, "Cheating to lots of games - Fuska with us!" liksom. : P Redigerat 16 Juni 2008 av muqq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det där cheating lots of games - fuska with us! Lät jävligt skumt. + den bannern där det står fuska.ai ser fake ut och det finns inte ens en sida som heter fuska.ai. 97:or går på sånt här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Skit.. Jag gick på de :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) finns myckt som visar på falsk sida, Fuska with us, vill du luras?, ai, fuska.se/forum och win a 75KR gift. till sist: namnet fuska, p engelska skulle det vara cheating.ai/com Redigerat 16 Juni 2008 av Tygger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Tyckte det var ett bra jobb annars :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 finns myckt som visar på falsk sida, Fuska with us, vill du luras?, ai, fuska.se/forum och win a 75KR gift. till sist: namnet fuska, p engelska skulle det vara cheating.ai/com Okej, eftersom du var dum genomskådade du detta men hade du varit smart så kanske du itne hade det :P. Dvs banners visar oftast i det språk du kommer ifrån med hjälp av din IP. tex du får svenska banners på en sida från Holland. sedan fuska.se/forum är en "bokmark" länk i Firefox jag lagt ut. och vad är poängen med cheating.ai, tänkte såhär att fuska.ai lät bättre när det skulle vara en "Austrian" sida :P. men tanken skrattade jag gott åt :D :D det är poängen hade lite för mycket tid över :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.