Hoppa till innehåll

Hmm Någon Som Kopierat Sidan?


H2BH
 Dela

Rekommendera inlägg

Det finns inget fuska.ai.

 

.. bilden är fake.

f*n du kom på mig och förstörde hela min plan :P, dvs att se hur många under 15 som gick på den :P

 

Det var ju ganska uppenbart. Jag menar, "Cheating to lots of games - Fuska with us!" liksom. : P Redigerat av muqq
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Det där cheating lots of games - fuska with us! Lät jävligt skumt. + den bannern där det står fuska.ai ser fake ut och det finns inte ens en sida som heter fuska.ai. 97:or går på sånt här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns myckt som visar på falsk sida, Fuska with us, vill du luras?, ai, fuska.se/forum och win a 75KR gift.

till sist: namnet fuska, p engelska skulle det vara cheating.ai/com

Okej, eftersom du var dum genomskådade du detta men hade du varit smart så kanske du itne hade det :P.

 

Dvs banners visar oftast i det språk du kommer ifrån med hjälp av din IP. tex du får svenska banners på en sida från Holland.

 

sedan fuska.se/forum är en "bokmark" länk i Firefox jag lagt ut.

 

och vad är poängen med cheating.ai, tänkte såhär att fuska.ai lät bättre när det skulle vara en "Austrian" sida :P.

 

men tanken skrattade jag gott åt :D :D det är poängen hade lite för mycket tid över :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...