Patrik007 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Skrivet 12 Juli 2008 asså, om ni behöver hjälp med en massa saker så gå till sidan runehq.com där fick jag hjälp med fremennik trails och att tjäna pengar ;)
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Jag Är Riktigt Snygg!Det bryter ju mot runescapes regler, skulle en admin på rs se detta så skulle ditt konto bli bannad för alltid. Hehe, jag bryr mig direkt inte xD Har inte så många BlackMarks heller, men har en j*vla massa offences :PMen jag tror inte dom kan Svenska heller, och dom bryr väl sig inte? Dom får ju pengar. EDIT: Sparade bilden fel, så jag ändra och spara som JPEG. Redigerat 15 Juli 2008 av Ozt
Viruz256 Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 får inte heller för min fassa men gör det ialla fall via telefonDet bryter ju mot runescapes regler, skulle en admin på rs se detta så skulle ditt konto bli bannad för alltid. Dom kan ändå inte bevisa att jag inte sitter här och ljuger ihop allt detta
Gäst ztrial Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 om du är lvl 1 i constrution så ska du ha 1#massa planks 2#ungefär 30-80k 3#du ska ha iron nails 4#hammer 5#saw tips!!! du kan hitta planks i wildy! OBS! om du är låv lvl akta dig det finns ghost och zombie
Jolt Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Skrivet 15 Juli 2008 det är säkert att bli member.Säg bara att det hur många som helst som är det och att alla dom inte blir lurade.
Rekommendera inlägg