360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Är det värt att jag köper spelet Motorstorm eller ska jag vänta till 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Har inte 2:an kommit redan? Eller kommer det snart? Jag har Motorstorm och tänker inte köpa 2:an tror jag. Det var inte sååå kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nä. Lägg pengarna på typ Burnout: Paradise istället. Mycket roligare. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 lägg pengarna på gran turismo 5 prologue istället! gillar själv inte motorstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Köp Burnout: Paradise eller Motorstorm: Pacifik Rift när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 wendos - har du ens burnout paradise -.-, verkar komma lite fjäsk.. Men jag tror inte motorstorm 2 kommer vara roligt heller, inte för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag tycker den var rätt bra jag tror jag ska köpa den,den är rätt billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag tycker du ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag tycker den var rätt bra jag tror jag ska köpa den,den är rätt billig Fattar inte vf skitmånga skriver den till ett spel. Säger ni den äpplet också eller? Du är 13 (precis som jag) och borde kunna svenska. (Om du inte skolkat från svensklektionerna i 6 års.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 wendos - har du ens burnout paradise -.-, verkar komma lite fjäsk.. Men jag tror inte motorstorm 2 kommer vara roligt heller, inte för min del. Nej, men har spelat det. Rikitgt fint bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Fint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge gran turismo 5 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Fint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge gran turismo 5 :D Det är rikigt snyggt, Burnout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.