Musten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han Vilken kyckling kung? :huh: ZANT i twilight templet >.< Sen när är han kungen över kycklingarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 FFS han är "kungen av twilight" >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 FFS han är "kungen av twilight" >.<Varför säger du "kyckling kungen" då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 därför han ser utt some en j*vla kyckling -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 därför han ser utt some en j*vla kyckling -.-Jaha. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 När man för första gången kommer till Dark World i ALttP och är en j*vla kanin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Den där sekvensen i Oot efter vatten-templet i Kakariko när det brinner.. Vet inte varför jag gillar den :P hehe jag gillar också den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Blev också rädd som in i h*lvete i det där "NOT TAKE MIRROR!!!-ögonblicket" i TP, men det är inte det bästa ögonblicket. Jag gillar många episka ögonblick i serien, särskilt cutscenen med Ganondorf för första gången i TP (när han är nära att bli avrättad) så det får nog bli den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 När man dödar Ganondorf i TP det var en härlig känsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Det här har inte inget med vad som händer i spelet men när min farsa kom hem med Nintendo 64 & zelda Ocarina of time <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wurrld Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Slutet av TP då Midna blir sitt porriga jag och ser allmänt vacker ut ;3; Ahhh... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Måste vara när jag dödade Ganon i Ocarina of time :) första Zelda spelet jag klarade, ahh..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg