Fruktnystan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 På den här sidan känner väl ingen till de riktiga klassikerna. Baldur's Gate I och II + Expansioner Deus Ex Fallout 1 och 2 Grim Fandango Outcast Planescape: Torment m.fl. Word. WALL-EDom har inte ens börjat göra reklam för filmen här vad jag vet. Köpte spelet när jag var i USA i torsdags. I USA började filmen visas i förrgår. Kul att ha ett spel som ni svenskar inte ens vet om *skrattar så att han ramlar av stolen* Så du är inte svensk? För övrigt är det såklart Silent Hill 2, så länge vi snackar PC. Citera
SanitaryMO Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) F´låt, måste bara lägga in en bild på WALL-E :P Förlåt för att det blev två. Här kommer en bild på M-O Så du är inte svensk?Joooo, men jag menade ni andra svenskar.WALL_E___Rubix.bmp WALL_E___Rubix.bmp Redigerat 29 Juni 2008 av SanitaryMO Citera
fredu Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 No One Lives Forever 1 & 2 Cross Racing Championship 2005 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.