Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 YAAAAHOOOOO! Jag har varit skitnära på att köpa ett ps3 _endast_ för att kunna spela GTA IV. nu ska jag fira resten av denna natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Sååå oväntat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) GUYS GUYS!!!! JAG HAR NEWS!!!!! GTA IV KOMMER TILL PC. http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=55791 DET ÄR SIDAN. MAN KAN BOKA SPELET. INTE SÅ DYRT. GANSKA BILIGT JÄMN FÖRT MED XBOX360. DET KOMMER I ÅR!!!!!! 21-NOVEMBER-2008!!!!!! SKÄMTAR INTE. KOLLA SIDAN. BOKA OM NI VILL HA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 23 Augusti 2008 av bartoszx007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du behöver inte överdriva. Asså med alla stora bokstäver osv. Btw, så visste vi att det kommer till PC sen ett tag tillbaka och det finns nog de som kan hitta hemsidor själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det måste komma ut till data, annars kan man ju inte modda!!! :angry: :angry: :angry: aaaaa. det har du rätt i. jag ÄLSKAR MODDA!!. undrar vilka mod man kan göra. !!!!!SLUTA GLO PÅ MIN TEXT!!!!! Du behöver inte överdriva. Asså med alla stora bokstäver osv. Btw, så visste vi att det kommer till PC sen ett tag tillbaka och det finns nog de som kan hitta hemsidor själv.emm... när var det du sov sist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 VA!?!??! VA MENAR DU!?!?!? ASSÅ... VET DU ATT GTA IV KOMMER TILL PC!?!?!?! JAG LÄSTE DET IDAG NU MÅSTE JAG SÄG DET TILL ALLA SOM REDAN VISSTE DET!!! Ungefär så skrev du. Och varför skulle det vara längesen jag sov? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Lite ny info om spelet Här B) Redigerat 24 Augusti 2008 av Master812 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg