Harold Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Du klickade på Rensa nu, va? :P Men vilka har du kryssat i att dom ska bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Webbläsarhistorik, Cache och Autentiserade Sessioner. Det var dem som redan va ifyllda. Men webbläsarhistorik är väl den där man skriver in hemsidan eller? För jag skriver tex game, för jag ska kolla om gamereactor.se (en sida jag är inne på ofta) är kvar, och då är den det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Webbläsarhistorik, Cache och Autentiserade Sessioner. Det var dem som redan va ifyllda. Men webbläsarhistorik är väl den där man skriver in hemsidan eller? För jag skriver tex game, för jag ska kolla om gamereactor.se (en sida jag är inne på ofta) är kvar, och då är den det :SJa, webbläsarehistorik ska vara det ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Mm, men det försvinner ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Mm, men det försvinner ändå inte. Fint ämne :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.