leet Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jag tänker köpa POSTAL2....kan någon goda råd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 så du ska pissa på dina motståndare d när du dödat de elle det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Postal 2 är världens våldsammaste spel..! Du kan slå av dina motståndare med hjälp utav en spade, sedan pissa på dom eller vad säga om att kasta en sax i magen på en gubbe sedan gå fram och klippa lite i hans magsäck? Du fattar kanske vad spelet handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag vet....jag tycker vissa sådana spel e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 nä vice city är våldsammre men jag hoppas att du blir som dem i spelen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) nä vice city är våldsammre men jag hoppas att du blir som dem i spelen :rolleyes:Vice City är inte väldsammare än Postal 2!Postal 2 är mycket våldsamt fast ganska kul. Redigerat 23 Mars 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 nä vice city är våldsammre men jag hoppas att du blir som dem i spelen :rolleyes: varför skulle jag bli som de i spelen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 nä vice city är våldsammre men jag hoppas att du blir som dem i spelen :rolleyes: e du sjuk ele?? det e väl itte bra att gå runt och skära upp buken på folk!!! du e itte riktigt klok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Såg du inte på dokumäntären.... Verkar ju helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Postal 2 har faktiskt fått utmärkning för "världens våldsammaste spel" Här är screenshots och filmer från spelet, gå bara längst ner på sidan: Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 det spelet verkar ju helsjukt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag tycker att du ska köpa GTA 3 Vice City istället för Postal 2. Jag har provat demot och jag tyckte att d för våldsamnt. D är d enda spelet jag tycker att dom ska förbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.