Clown Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 jag tyckar att det skall skapas ett Guitar hero-forum i spelforum tyckker inte ni det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Har inte märkt att man pratar så mycket om det... Skapa ett grupp forum eller gå med i guitar hero gruppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 jo det kan vara en ide, Men jag tycker att det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Finns inte så mycket att diskutera om guitar hero, det är ju bara diskutioner om de nya guitar hero. och hur bra man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nja, ett enskilt forum..Så populärt är inte GH här, starta ett eget gruppforum om Guitar Hero spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Men sluta göra sånnahär trådar! När admin tycker att behövet för det finns, så skapar han ett sånnt forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Det skulle nog bli ganska inaktivt då det inte är många som har guitar hero på det här forumet.... Men om du vill snacka om guitar hero så gå gärna med i mitt guppforum,Guitar Hero Fans.Länk: http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=260 Eftersom de aldrig kommer göra att Guitarhero Forum så har jag gjort ett gruppforum om det. Detta räknas INTE som reklam då detta hör till ämnet. Och i såna fall,ta bort det då. Redigerat 19 Juni 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Nej absolut inte. Här kan du snacka om det http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=260 KaramellKing fick ju int upp sin länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag tycker att eftersom spelet är så popurlärt borde forum komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.