Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Eller så köper man ett från webhallen.com eller w/e och payar 250 P: eller så är man smart som jag och betalar 100 spänn i månaden automatiskt <_< Redigerat 18 Juli 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Då äre också; Det är inte dyrt. Du glömde de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag hittade game card på internet för 549kr. SKulle ni betala det för att få spela wow? (Var ett vanligt gamecard som räker i 60 dagar). Länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 I min håla där jag bor säljer dom gamecards för 199 :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Om du inte har mycket fritid är det värt det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Det är du som ska inse: Spelet har över 10 miljoner spelare som betalar, Blizzard har långt ifrån ont om pengar. De kan mycket väl sänka priset med minst en 50-lapp och det kommer de antagligen tvingas att göra när folk börjar tröttna och inser hur dyrt det är. Nu vill jag inte att nån hetsar upp sig, för jag tycker att spelet är väldigt bra, dock för dyrt. Jo, men saken är.. det är inte dyrt, 500 kronor/gamecard skulle varit dyrt, men dom som inte kan betala en hundralapp i månaden bara klagar för att deras föräldrar inte inser vad world of warcraft är (säg vad ni vill, men enligt mig är det överbeskyddande kanske tom naivt) - visst, det kostar mer än andra spel, men det är inte dyrt Redigerat 18 Juli 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42230Gå så långt ner på sidan som dert går och kolla på datorkraft. Men jag såg fel det kostar 465kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ja, det är det dyraste - billigaste är 224 - vad var din poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ingen poäng. Sa bara att det fanns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ju mer det kostar ju bättre blir spelet, inse det :P han har en poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 (redigerat) Men tänk också på att wow kännar... vad är 10,000,000x100kr varje månad o vad blir det på ett år.OMYGAAD hatar när folk ska ta upp det där.Det är inte gratis och driva ett så stort mmorpg. Jag ska berätta vad alla intäkter går till - Hålla igång Servrar - Utöka utrymmet på Servrar - Öppna nya Servrar - Uppdateringar - Driva support och service, de har huvudkvarter i Paris, Ryssland, Tyskland och USA - El- kostnader och dylikt - Expansioner - Turneringar - Löner Och det är grymt dyrt när man tänker på hur Blizzard är stort, bara för att intäkterna kommer från WoW betyder det inte att det ska gå till WoW. De går på vinster, man driver företag för och tjäna vinster, och att utveckla nya spel. Diablo 3 och Starcraft 2 är ju påväg. Nu har alla fattat det hoppas jag! Du behöver inte köpa godis 7 dagar i veckan, du behöver inte käka skräpmat en gång i veckan, du har en månads medlemskap! En 100 lapp är inte så mycket, man spräcker det hur lätt som helst. Det är mycket bättre och betala för det än och köpa ett nytt spel varje månad för ungefär 500-600kr som vissa gör, sedan tröttnar man så fort man klarat spelet. WoW utvecklar ens Engelska också bra! Redigerat 19 Juli 2008 av Hummerpojken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Men tänk också på att wow kännar... vad är 10,000,000x100kr varje månad o vad blir det på ett år.OMYGAAD hatar när folk ska ta upp det där.Det är inte gratis och driva ett så stort mmorpg. Jag ska berätta vad alla intäkter går till - Hålla igång Servrar - Utöka utrymmet på Servrar - Öppna nya Servrar - Uppdateringar - Driva support och service, de har huvudkvarter i Paris, Ryssland, Tyskland och USA - El- kostnader och dylikt - Expansioner - Turneringar - Löner Och det är grymt dyrt när man tänker på hur Blizzard är stort, bara för att intäkterna kommer från WoW betyder det inte att det ska gå till WoW. De går på vinster, man driver företag för och tjäna vinster, och att utveckla nya spel. Diablo 3 och Starcraft 2 är ju påväg. Nu har alla fattat det hoppas jag! Du behöver inte köpa godis 7 dagar i veckan, du behöver inte käka skräpmat en gång i veckan, du har en månads medlemskap! En 100 lapp är inte så mycket, man spräcker det hur lätt som helst. Det är mycket bättre och betala för det än och köpa ett nytt spel varje månad för ungefär 500-600kr som vissa gör, sedan tröttnar man så fort man klarat spelet. WoW utvecklar ens Engelska också bra! /word Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg