mackson Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Tjenare! Min inbound på CSS är lite väl hög ibland, vet inte riktigt varför. Den kan ligga på allt mellan 500-7000. Normalt ska den väl ligga på strax över 200? Vet någon vad problemet kan vara, jag tror det kan ha att göra med att det åskade som s*tan för ett par dagar sedan. :S Hehe. Vore tacksam för svar så fort som möjligt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Då är det bara att vänta tills det åskar igen. Och då kommer det fixas ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Haha, ja eller hur! :D Eller inte.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har CSS men spelar det inte så ofta. Det är inte ens installerat för jag har installerat om datorn så mycket. Men jag har glömt vad inbound är, kan du förklara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg