laynus Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Nån som vet hur man fixar utforska så den slutar krasha? Citera
Aircondition Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Bra att du skriver så utförligt så att vi förstår exakt vad som händer under ditt problem. Vi behöver flera personer som dig i världen. Tack! Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 okej ibland när jag har internet uppe då brukar utforska komma upp och det står *utforska har slutat fungera* sen försviner start och allt där nere jag blir förbanad bara Citera
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Vad har du för antivirus? Redigerat 18 Juni 2008 av ThaNooB Citera
Aircondition Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Vad har du för antivirus?Spelar det någon roll? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Bra att du skriver så utförligt så att vi förstår exakt vad som händer under ditt problem. Vi behöver flera personer som dig i världen. Tack! Alltså Utforskaren menar han. Om du högerklickar på Start och där kommer det fram en meny där du t.ex. kan välja Utforskaren. Tillbaka till ämnet, jag vet faktiskt inte alls vad som orsakar det här. Jag tycker att du ska Googla på det, eftersom att Google is your friend. Men om du inte hittar något så blir väll sista lösningen att formatera om din dator. När jag googlar så ser jag att det är många andra som också har det här problemet. Några fixade det här med att söka efter de senaste uppdateringarna till sin dator. Microsoft Update u know? Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Bra att du skriver så utförligt så att vi förstår exakt vad som händer under ditt problem. Vi behöver flera personer som dig i världen. Tack! Alltså Utforskaren menar han. Om du högerklickar på Start och där kommer det fram en meny där du t.ex. kan välja Utforskaren. Tillbaka till ämnet, jag vet faktiskt inte alls vad som orsakar det här. Jag tycker att du ska Googla på det, eftersom att Google is your friend. Men om du inte hittar något så blir väll sista lösningen att formatera om din dator. När jag googlar så ser jag att det är många andra som också har det här problemet. Några fixade det här med att söka efter de senaste uppdateringarna till sin dator. Microsoft Update u know? ett problem jag kan ej formatera om jag har ej en säkerhets kopia och så har jag nod32 som virus program senaste uppdateringarna så jag har problem Citera
Gäst Overkill Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Du kan visst formatera om. Det är bara att ta fram din Recovery CD. Citera
AlleTheMaster Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Utforskaren?! Vad gör du när det händer? Håller du inne strömbrytaren tills datan stannar eller vad gör du? För det borde du iallafall inte göra. Om det är explorer.exe som krashcar kan du bara ta ctrl+alt+del och klicka på ny aktivitet, också skriver du in explorer.exe. Då kan det komma tillbaka, men varför det krachar har jag ingen aning om. ;) Redigerat 18 Juni 2008 av AlleTheMaster Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.