laynus Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 jag vet ej vad för web läsare jag vill ha jag har kollat på fire fox och safari villket ska man ha? Citera
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Mellan dem två så är det lätt Firefox! Jag använder Firefox. Och många andra. Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Mellan dem två så är det lätt Firefox! Jag använder Firefox. Och många andra. funkar habbo på firefox? Citera
Njugen Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Mellan dem två så är det lätt Firefox! Jag använder Firefox. Och många andra. funkar habbo på firefox? Ja det gör det. Alla sidor fungerar fläckfritt i Firefox förutom några av Microsofts egna sidor/sidor där tillägg och funktioner kräver Internet Explorer. Redigerat 18 Juni 2008 av Hitsugaya Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 jag vet ej vad för web läsare jag vill ha jag har kollat på fire fox och safari villket ska man ha? Om du har Apple så tycker jag att du ska ha Safari. Men annars så tycker jag att Fire Fox är bättre, men annars kan du alltid ha Internet Explorer eller Opera. Men Opera suger iofs, kan typ inte vara inne på några sidor. Firefox eller Internet Explorer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.