Kratos Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Shadowmere kan inte dö :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Shadowmere kan inte dö :huh: Inte till en början, men när man har klarat nåt speciellt DB-quest kan hon det. Hon brukar också försvinna efter ett visst antal quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Shadowmere kan inte dö :huh: Inte till en början, men när man har klarat nåt speciellt DB-quest kan hon det. Hon brukar också försvinna efter ett visst antal quests. Ja hon försvann för mig när jag hadde klarat alla dark Brotherhood uppdrag och var på uppdraget " Aid for Bruma " ( i main Questline ) när man typ skall stänga portar utanför olika städer jag var på en utanför Anvil och som alla vet så slåss Shadowshmere okså emot fienderna så när jag gick därifrån ( Jag hadde dock inte stängt eller gått in i porten ) så stog det " shadowshmere is unconsius " men eftersom att hon alltid kommer tbx tänkte jag inte mer på det, Men när jag sen gick ut ur en stad, Då brukar Shadowshmere vanligt vis stå framför porten men hon var inte där och nu kan jag inte hitta henne. Kanske ett bug ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Shadowmere kan inte dö :huh: Inte till en början, men när man har klarat nåt speciellt DB-quest kan hon det. Hon brukar också försvinna efter ett visst antal quests. Ja hon försvann för mig när jag hadde klarat alla dark Brotherhood uppdrag och var på uppdraget " Aid for Bruma " ( i main Questline ) när man typ skall stänga portar utanför olika städer jag var på en utanför Anvil och som alla vet så slåss Shadowshmere okså emot fienderna så när jag gick därifrån ( Jag hadde dock inte stängt eller gått in i porten ) så stog det " shadowshmere is unconsius " men eftersom att hon alltid kommer tbx tänkte jag inte mer på det, Men när jag sen gick ut ur en stad, Då brukar Shadowshmere vanligt vis stå framför porten men hon var inte där och nu kan jag inte hitta henne. Kanske ett bug ? Det är antagligen programmerat, hon var ju så enkel att få tag på och basicly den bästa hästen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 japp, Men man skall inte gråta över spilld mjölk. Det finns andra hästar i spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Shadowmere kan inte dö :huh: Inte till en början, men när man har klarat nåt speciellt DB-quest kan hon det. Hon brukar också försvinna efter ett visst antal quests. Ja hon försvann för mig när jag hadde klarat alla dark Brotherhood uppdrag och var på uppdraget " Aid for Bruma " ( i main Questline ) när man typ skall stänga portar utanför olika städer jag var på en utanför Anvil och som alla vet så slåss Shadowshmere okså emot fienderna så när jag gick därifrån ( Jag hadde dock inte stängt eller gått in i porten ) så stog det " shadowshmere is unconsius " men eftersom att hon alltid kommer tbx tänkte jag inte mer på det, Men när jag sen gick ut ur en stad, Då brukar Shadowshmere vanligt vis stå framför porten men hon var inte där och nu kan jag inte hitta henne. Kanske ett bug ? Det är antagligen programmerat, hon var ju så enkel att få tag på och basicly den bästa hästen i spelet. För att få tillbaka Shadowmere så måste man gå tillbaka till fortet där man fick henne första gången, hon står på samma plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 aha, Det fortet ovanför Cheydinhal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 aha, Det fortet ovanför Cheydinhal? Ja, Luciens fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 aha, Det fortet ovanför Cheydinhal? Ja, Luciens fort. Okej då är hon inte förlorad för alltid;) Förresten, Kan man inte ändra nu när man vet vad som händer i slutet av DB kan man inte ändra så att inte lucien dör i " Applewatch " ( farmen där man dödar den gammla kvinnan ) ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nej, det går inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det går tyvärr inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nej, det går inte :/ Det går tyvärr inte :( Synd, Det hadde varigt ganska coolt om de gjorde så att man kunde ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.