xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Just nu har jag en ganska cool armor som man får när man spelar shilvering isles. Den kallas Madness armor och man får den genom att hitta madness orcs och lämmna in dem till en smed som heter cutter i ( Den mörka delen av huvudstaden i shilvering isles kommer inte på namnet nu ). Har även min helmet och mina greaves enchantade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag har inte kört så länge men hittils har jag alla Dwarven armor delar, Dwarven shield och elven sword. Idag blev jag en vampyr, finns det nåt sätt att bli normal igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 jag brukar ha antingen Perfect Amber armor eller Black hood/robe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Full darkrobe(heter den tror jag, det är den sista man får i DB) och ett +20 lightning enchanted dwarfen long ( var bara lvl 11) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.