addeB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) hej jag höl på och skulle klara alla fightersguild Questerna men en kommer aldrig det är efter att den där dark elfen har blivit uttkastad och man ska göra quester hoss orcen och azzan jag gorde alla hoss orcen sen när jag ska göra dem hoss azzan säjer han bara i dont have anything for anyone in your rank right now. vad ska jag göra??? Redigerat 18 Juni 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Gå till ett annat Fighters Guild då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Va??? jag har gort alla Quester jag kan och det finns inga "duties" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Då har jag ingen aning, kanske är det en bugg? Isåfall så kan du antagligen ladda hem en patch från Xbox Live som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Då har jag ingen aning, kanske är det en bugg? Isåfall så kan du antagligen ladda hem en patch från Xbox Live som fixar det.okej, vad heter patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ladda ner alla som finns på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 ok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) ok ;) du ska gå till oreyn (dark elfen) igen, för ni ska förstöra Blackwood company Redigerat 22 Juni 2008 av JGRayzorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ok ;) du ska gå till oreyn (dark elfen) igen, för ni ska förstöra Blackwood company Japp, Jag klarade det idag. Man skall typ förstöra ett stort träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.