laynus Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Hej nu har jag skappat mitt forum adressen är ***** och jag kommer bygga upp det och jag kommer söka många kan hjälpa till så passa på och registrera dej! Fall du vill veta mer pm mej kommentera gjärna här Redigerat 18 Juni 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Åh gud, om jag ska vara ärlig, så har jag nog inte sett en värre logga förut :( Och sen är det ett gratisforum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Skön logga, Men du har inte så bra sorterat och du behöver lite mer medlemmar. Sen räknas det som reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Sen räknas det som reklam.Exakt. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg