Sarsie93 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag undrar bara vart man kan hitta high jump på kingdom hearts 1.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 i monstro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newe Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 i monstro Undrar det också, men vart i monstro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 efter första matchen mot paracite cage(tror den hette så) så finns high jump i en skattkista på båten i munnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;) Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;) Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P haha ne.. man stötter på han när man åker till atlatica .. thats all ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 du kan va i han en gång i spelet och det är när du ska åka till atlantica så passa på och göra allt där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 50% att man stöter på honom påvägen till Atlantica eller halloween. /Ni vet att trådskaparen inte varit inne på ett år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 man möter han inte mellan haloween town utan atlantica och det är 110% chans att du hittar han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg