TheKingOfEvil Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hej Det var ett gammalt ämne förut om hur man skulle göra för att få sina skickade pokémon att bli shining !! 1. Hur skulle man göra ?!? 2. Det blir väll inget fel på spelet som när man kopierar på de gammla ?!?! Tack i förväg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Man kan inte göra sin gamla pokemon shiny :huh: Pal park e bara för överförning av sina andra pokemon tex LG/FR/R/S/E till D/P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det kunde man enligt ett ganska gammalt inlägg förut !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 överför from r/b/y till r/s/e så ser du om de är shiny, om de är de importera till d/p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det var inte så jag menade !! När man skickade sina pokemon till pal park från r/s/e/fr/lg så kunde man göra att de blev shining när man mötte de i pal park !! ÄVEN om de inte var det i de gamla spelen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det kan man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men varför hade man då gjort en tråd om det då ?? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men varför hade man då gjort en tråd om det då ?? :SVarför ljuger folk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men varför hade man då gjort en tråd om det då ?? :SVarför ljuger folk? Så du påstår att jag hart startat en hel tråd som är baserad på en lögn ?!?!Jag har lagt in en fråga !1!! Och om det finns folk som inte har någon aning om svaret så vill jag helst att det inte svarar !!! och Tack till de som iaf försöker hjälpa !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men varför hade man då gjort en tråd om det då ?? :S Varför ljuger folk? Så du påstår att jag hart startat en hel tråd som är baserad på en lögn ?!?! j*vla idiot, jag påstår att den tråden som du läste var en lögn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Men varför hade man då gjort en tråd om det då ?? :S Varför ljuger folk? Så du påstår att jag hart startat en hel tråd som är baserad på en lögn ?!?! j*vla idiot, jag påstår att den tråden som du läste var en lögn. JAAA då menar du ju att min tråd är baserad på en 5 sidor lång löngn tråd !?!?Och det är du som j**la i**oten här eftersom du sitter och anklagar forlk för olika saker !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg