Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 HTML är väl svårt? Nja sådär...Det är kul men lite medlesvår :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (redigerat) Är det nån som vet om man kan göra det i word för i notepad kan man inte so para som .htm eller .html? Förresten hur gör man för att få en sid-navigation? Redigerat 26 Mars 2004 av MetaDragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 HTML är ett newb-språk. Även fast alla använder det. Först lär ni er basic HTML sen lär ni er PHP, ASP, Javascript och såna språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Är det nån som vet om man kan göra det i word för i notepad kan man inte so para som .htm eller .html? Förresten hur gör man för att få en sid-navigation? Det går visst att spara som html i notepad, skriv bara namnet.html! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jaha okej men hur gör man en sid-navigation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 d fanns en skitbra sida ja kunde förut... (hade den på favoriter innan ja formatera om den) men har glömt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vad är det? Alltså så att det finns fler än en sida på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) jag e admin på sven co-op och en internet sida! jag rekomenderar att den som vill göra en egnen hemsida ska köpa denna bok: "gör en egen hemsida 4:e upplagan" av Jesper Ek. fins att köpa i akademibokhandeln i kista för bara 199:-! OBS! viktigt att köpa 4:e upplagan! Redigerat 29 Mars 2004 av MARSVINS KUNGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Eller låna en från biblotket gratis! Redigerat 29 Mars 2004 av tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag skulle vilja lära mig HTML. Antingen kan man ge mig en BRA sida eller säga det manuellt skaffa en mac, de e det bästa sättet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 nu har jag en bra sida men när jag har gjort en test så står det så här {\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1053{\fonttbl{\f0\fswiss\fcharset0 Arial;}} {\*\generator Msftedit 5.41.15.1503;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs20 \par \par \par \par \par Hej, detta \'e4r bara ett test!\par \par \par } Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.