Paradox Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Visa hela kodningen till sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Okej det var ju bara ett test så den var liten och noobig <HTML> <HEAD> <TITLE>Rubrik på din sida</TITLE> </HEAD> <BODY> Hej, detta är min första hemsida! </BODY> </HTML> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Okej det var ju bara ett test så den var liten och noobig <HTML> <HEAD> <TITLE>Rubrik på din sida</TITLE> </HEAD> <BODY> Hej, detta är min första hemsida! </BODY> </HTML> Och du har sparat den som html? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Ja det har jag Då är det mysko, har du använt anteckningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.