Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 han kallas the angry german kid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Haha "Jag ska slåss, jag ska slåss, AHahahahahahah'!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Palla dom där tråkiga översättningarna som den i första inlägget. Bara orginalet är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Lika roligt varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Wow, jag har ju bara sett 50 tusen olika versioner..Finns ju översättning till snart alla spel ju. Iallafall, en unge som tappar tempet, den var rolig för sisådär 2 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det finns en fortsättning med där han typ får datorförbud så han bestämmer sig för att bli Emo och börja lyssna på fall out boy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Lite små rolig första gången men andra gången är den kass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.