DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag spelade inte alls spel när jag var liten =/ jag tror faktiskt att det försöa jag spelade var......rs eller nej!! det första jag spelade var jak and dexter 1 till ps2 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 rummel och rabalder kapten hansons guld :o ja körde dock över den med stolen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 mulle meck <3 Mulle Meck spelen <3 rummel och rabalder kapten hansons guld :o ja körde dock över den med stolen :ow0rd. MulleMeck, Rummel och Rabalder spelen och LekochLär spelen typ som Första Klass och det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Spelade faktiskt inte så mycket spel på PCn när jag var mindre. Använde min N64 då XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja när du var liten vi säger 4-6 år nånstans innan CS och allt det, kommer du ihåg vad du spela då och mins du det klart och tydligt än idag ? Jag personligen kommer ihåg så starkt att jag spela Mulle Meck Bygger Bilar. (Pinsamnt men sant) Och jag kunde sitta timmar utan än aning om vad jag igentligen skulle göra/bygga, och repliken "Soppatorsk ja de är när bensinen är slut" (typ), sade Mulle varje gång fast jag hade igen aning om vad han prata om. Sen var de nån tävling jag aldrig kunde vinna. Fast de var så roligt att bara rota igenom all skräp på "skrothögen" på baksidan av huset (Skäms inte över ditt val om ni fattar vad jag menar) Så j*vla sant :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Mulle Meck bygger bilar. Tyckte att det var jäkligt kul att bygga bilar av allt skrot :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Synd bara att jag inte får igång mullemeck på min nya dator... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Retoze Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 http://takegame.com/arcade/htm/chipschallenge.htm Första spel som jag någonsin spelade, fanns på min Mormors dator. spelade det extremt mkt. haha det spelade jag också extremtmkt när jag var typ 4-6 år :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Mulle meck bugger bilar. Klarade 99 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Mulle meck / Red alert spelade jag mycket i 6-8 års åldern eller något sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det första spel jag spela var Mulle meck och Heros Might and magic 3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Det jag minns bäst till dator är nog det allra första Rayman-spelet. Helt underbart spel, fast fän om jag får igång det på nuvarande datorn. EDIT: Och Rayman 2: The Great Escape också, när vi ändå är inne på Rayman. Plattformsspel blir inte väldigt mycket bättre än så. Redigerat 22 Juni 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.