zorrax Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Första gången jag började spela tv spel och sånt skit var när jag fick pröva min pappas Nintendo gameboy som jag fortfarande har kvar idag och det var Tetris. Sen fick jag en spel konsol av min farfar när jag typ var 6 år där det fanns bland annat spelet "Lee" lr vad det hette och "Tanks" och "Pacman" Mulle Meck Lego Loco (Man skulle typ bygga en stad av lego och en järnväg som gick igenom den typ, minns inte så mkt) The Sims Roller Coaster (Runt 7-8 årsåldern) Det första spelet jag lirade var väl typ.. Petsson och Findus. Dock så körde jag inte bara barnspel, älskade även; Age of Empires (Omg, kunde sitta i timmar) Diablo Pokémon (Till GB) LEGO LOCO spelade jag oxå :D det tyckte jag var skit kul! jag hade typ en skit stor stad xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Age of Empires Dungeon Keeper Mulle Meck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Croc: The Legend of the Gobbos och Mulle Meck ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Dungeon keeper :P Och sen så har vi jackrabbit :P Kaninen med pistolen som har oändligt med skott, kunde springa snabbt, tryckte man på hopp knappen 2 gånger så blev man och flyga med öronen :P :rolleyes: Gamla minnen <3. Redigerat 7 Juli 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Age of empires 1 och 2, :D . Spelar de fortfarande ibland ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.