Rhino Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 1. Finns det asså typ ALDRIG efterlyst aså poliserna jagar dej aldrig, 2. Finns det penga fusk? MvH: FatBall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Till GTA SA finns det väl ett pengar fusk vad jag minns. Fast man får pengar i samband med att annat fusk. Alltså när man slår in fusket få man dessutom pengar. Kommer inte ihåg vilket fusk det var tyvärr. Men det där om att man aldrig blir efterlyst tror jag inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 1. Finns det asså typ ALDRIG efterlyst aså poliserna jagar dej aldrig, 2. Finns det penga fusk? MvH: FatBall kolla i fusk avdelningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag menar till GTA 4 :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Pengafusk: Nä Inga poliser: Nä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 1. Finns det asså typ ALDRIG efterlyst aså poliserna jagar dej aldrig, 2. Finns det penga fusk? MvH: FatBall vilket spel, vilken konsol? det är inte så lätt att veta det utan konsol och namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 1. Han skrev senare att det är GTA IV. 2. Både Xbox 360 och PS3 har samma fusknummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 http://www.fuska.se/spel/xbox360/grand_the...ta_4-s7234.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Håller dom inte ens på med sånna fusk? jag hatar när man inte fö :huh: r bort poliserna när man gör mission. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg