Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Köp 10 amulet of glory(4), sen en ring of life, det är allt du behöver. Ta sen pouchen du fick av zamorak wizard och fyll den med pure ess och sedan resten i bagen, efter hand kan du ta fler iomed pouches. Spring igenom the abyss och sedan runt till en öppning, sedan så är det en portal som lyser i olika färger, så går du in i den.

Skrivet

Köp 10 amulet of glory(4), sen en ring of life, det är allt du behöver. Ta sen pouchen du fick av zamorak wizard och fyll den med pure ess och sedan resten i bagen, efter hand kan du ta fler iomed pouches. Spring igenom the abyss och sedan runt till en öppning, sedan så är det en portal som lyser i olika färger, så går du in i den.

Jag dog med min pouch :(

Men jag har tränar nu så jag är van vid att springa där inne och döda abyssal monster :D

Men det var en mystisk snubbe som var i mitten han gav tillbaks min pouch :o

Jag visste heller inte att om jag gick där till cosmic så craftade jag mina runor och sen så gick jag ut i portalen så kom jag till Zanaris >=O

Och så var det en kvart tills jag kunde ta home tele till edgeville :'(

Men tack för hjälpen..

Skrivet

Kolla såhär är det

Först måste du ha armour.

Detta är den bästa armour och normala

Black dhide chest och chaps,

ring of life

kvittar helmet

spott(ier) cape

pickaxe(rune helst)

saradomin book eller annan kite.

och de boots of light.

Inv;

De flesta har..

Pouches, pure ess, ibland tele om man vill det, (en click tele, teletab) och EN sara brew (4) för att en dos ger 15 hp, sammanlagt 45 hp healed med en hel vial.

Sen när du har de mesta av det ska du ha minst en mille[b/] cash att starta med. Köp glorys cirka 10 för 370k ungefär.

Sen kan du ju köpa pure ess för resten om du vill, eller köper du fler glorys.

Sen när du har det, tar du på dig glory (4) och går till zamorak mage i wildy lvl 4 vid edge, och teleport, så kommer du hamna nånstans slumpat.

Och med din pickaxe (eller skills) kan du ta dig in.

När du har gjort det letar du efter nature altar (BEHÖVS INGEN TALISMAN ELLER TIARA!) nature altar brukar vara vid "ingången" till dark mage.

Sen går du in i den, där är altaren, crafta dina pure ess till nature runes och sen teleportera dig tillbaka till edge med din glory!!

repetera sen

Hoppas detta hjälpte.

Skrivet

Kolla såhär är det

Först måste du ha armour.

Detta är den bästa armour och normala

Black dhide chest och chaps,

ring of life

kvittar helmet

spott(ier) cape

pickaxe(rune helst)

saradomin book eller annan kite.

och de boots of light.

Inv;

De flesta har..

Pouches, pure ess, ibland tele om man vill det, (en click tele, teletab) och EN sara brew (4) för att en dos ger 15 hp, sammanlagt 45 hp healed med en hel vial.

Sen när du har de mesta av det ska du ha minst en mille[b/] cash att starta med. Köp glorys cirka 10 för 370k ungefär.

Sen kan du ju köpa pure ess för resten om du vill, eller köper du fler glorys.

Sen när du har det, tar du på dig glory (4) och går till zamorak mage i wildy lvl 4 vid edge, och teleport, så kommer du hamna nånstans slumpat.

Och med din pickaxe (eller skills) kan du ta dig in.

När du har gjort det letar du efter nature altar (BEHÖVS INGEN TALISMAN ELLER TIARA!) nature altar brukar vara vid "ingången" till dark mage.

Sen går du in i den, där är altaren, crafta dina pure ess till nature runes och sen teleportera dig tillbaka till edge med din glory!!

repetera sen

Hoppas detta hjälpte.

Hmm tack fast jag använder inte pickaxe jag använ der Thieveing skill..

• Skapa ny...