Apex Skrivet 14 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Skillz , hänger väl på tur XD Så sant dock :P Din Gamertag ? Står i signaturen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Skulle va kul om man kunde göra det varje gång xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 idag fick jag 2 sånna på en match -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 27 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 idag fick jag 2 sånna på en match -.-Aj då :P Tycker dom borde uppdatera melee igen börjar tröttna på att sånt händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 det är asstörande, jag fick en triple-kill när jag var död tack vare den buggen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) det är asstörande, jag fick en triple-kill när jag var död tack vare den buggen xDDet är väll inte störigt då :P Redigerat 29 Juli 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg