Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 vem är du igänkligen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån. änkligen nån som fårstår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja, men kom igen ROBLOx gör nu klart ditt spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Pressa inte honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 hmm..ska nog börga igen men måste vänta till LeWho är bannad eller nåt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 hmm..ska nog börga igen men måste vänta till LeWho är bannad eller nåt. <_< Haha då får du vänta jävligt länge. Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån.Jag hjälper honom från att skämma ut sig när han inser att han inte är kapabel till detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån.Jag hjälper honom från att skämma ut sig när han inser att han inte är kapabel till detta. hjälper! du hjälper inte mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån. Jag hjälper honom från att skämma ut sig när han inser att han inte är kapabel till detta. hjälper! du hjälper inte mig! Nej, eftersom att du inte vill ha min hjälp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån. Jag hjälper honom från att skämma ut sig när han inser att han inte är kapabel till detta. hjälper! du hjälper inte mig! Nej, eftersom att du inte vill ha min hjälp :( snälla snälla kan du bara gå ifrån tråden :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Han är en gubbe som förstör för alla. LeWho försök inte att förstöra för honom med. Du har gjort tillräkligt med skada. Och om du har problem med att jag Misslyckades med spelet så stick härifrån. Jag hjälper honom från att skämma ut sig när han inser att han inte är kapabel till detta. hjälper! du hjälper inte mig! Nej, eftersom att du inte vill ha min hjälp :( snälla snälla kan du bara gå ifrån tråden :thanks: 50 fuskamynt och jag lovar att du aldrig ser mig igen här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 hmm..ska nog börga igen men måste vänta till LeWho är bannad eller nåt. <_<Du får lära dig att inte ta skit från alla, skit i vad dom säger och gör det du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg