TheKingOfEvil Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jaa Jag undrar då om det är sant om Pkm Platinum kommer ut !? Då sägs det att det kommer vara som Emerald men baserat på P/D Kan man då fånga båda legendariska i Platinum ?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Har jag aldrig hört talas om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 vem vet det kanske kommer (jag tror inte det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Det är sant Pokemon paltnium kommer att komma ut i sverige vet inte precis när. men jag vet IAf att den kommer ut i sverige så det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Det är sant Pokemon paltnium kommer att komma ut i sverige vet inte precis när. men jag vet IAf att den kommer ut i sverige så det är sant. jaha det var det men världen :lol: fast även om den kommer ut villken consol kommer den ut på då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Nintendo Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Ja det är sant, men den baseras inte på emerald, det är en uppföljare till pearl och diamond. Den kommer nån gång vid 2009. Såhär ser fodralet ut (japansk text): http://www.serebii.net/platinum/box.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Kommer det inte ut något pokemon spel deta året då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag sa att den baserades på P/D men är som emerald ( asså uppföljare ) Men kan man fånga Kyogre och Groudon på emerald ?!?! Om det går där så borde det fungera på Platinum ! (asså fånga både Palkia och Dialga ! ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Kommer det inte ut något pokemon spel deta året då? Jo. Jag sa att den baserades på P/D men är som emerald ( asså uppföljare )Har jag sagt att du inte har sagt det? Nej. Och sedan har det inte ett skit med emerald att göra. Men kan man fånga Kyogre och Groudon på emerald ?!?! Om det går där så borde det fungera på Platinum ! (asså fånga både Palkia och Dialga ! )Ja det kan man, men herre min skapare jag skrev precis att den inte har ett skit med emerald att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Vad är det för pokemon spel som kommer ut detta året. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Vad är det för pokemon spel som kommer ut detta året.Pokémon Plantium. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg