viko550 Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 när jag sätter på datorn står det hela tiden att automatiska upgraderingr är av men när jag tittar i kontrollpanelen står det att den är på Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 när jag sätter på datorn står det hela tiden att automatiska upgraderingr är av men när jag tittar i kontrollpanelen står det att den är påDin dator kanske segar i början så att inte den hinner ställa om sig. Alltså när du har startat datorn så kanske inte den har hunnits sätta på, men sen när du går in till kontrollpanelen så kanske den hinner sättas på. Annars så kan det vara en bugg. Citera
sp3tan Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Skrivet 20 Juni 2008 det kan inte vara väl så att den inte kunna hinnat sätta sig på eh? men måste nog vara en bugg .. men vf inte gå in då på Kontrollpanelen>System>Automatiska Uppdateringar och kolla efter om det är inaktiverat eller på? Citera
viko550 Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) lol det är det jag gör och där står det att den är på varje gång jag loggar in står det att den är inaktiv fast det står att den ÄR aktiv i kontrollpanelen Redigerat 21 Juni 2008 av viko550 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.