Wiiphi Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Hej! Jag behöver hjälp med tvillingarnas rum i luigi's mansion. Mitt problem är att jag helt enkelt inte hittar någonting i rummet men jag hör röster. Vad ska jag göra????????????? Snälla HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Hej! Jag behöver hjälp med tvillingarnas rum i luigi's mansion. Mitt problem är att jag helt enkelt inte hittar någonting i rummet men jag hör röster. Vad ska jag göra????????????? Snälla HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!Om du vet nu borde du låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Hej! Jag behöver hjälp med tvillingarnas rum i luigi's mansion. Mitt problem är att jag helt enkelt inte hittar någonting i rummet men jag hör röster. Vad ska jag göra????????????? Snälla HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!Om du vet nu borde du låsa tråden. Då han fortfarande är nykomling när han varit medlem sen 2008 så har han nog slutat att vara inne på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Hej! Jag behöver hjälp med tvillingarnas rum i luigi's mansion. Mitt problem är att jag helt enkelt inte hittar någonting i rummet men jag hör röster. Vad ska jag göra????????????? Snälla HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!! Om du vet nu borde du låsa tråden. Då han fortfarande är nykomling när han varit medlem sen 2008 så har han nog slutat att vara inne på fuska. Jaja whatever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timpalimpa Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Jag världs mästare på alla spel ska berätta du ska typ knacka på olika saker i rummet. (eller var det dammsuga) men alla fall då kommer dom fram och då lys med ficklampan på dom och sug sen och wholla du klara det. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 man ska dammsuga på takprydnaden med flygplan så att den börjar snurra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg